Ofte Stilte Spørsmål

FAQs

Alle ordre blir plukket og klargjort for sending/henting samme dag du sender
bestillingen eller senest første virkedag etter bestilling.

Alle ordre som skal sendes blir hentet av Bring/Posten på mandag, onsdag og fredag. Hent i butikk
ordre blir normalt plukket og pakket samme dag ordren kommer, så sant det er en virkedag.

Du vil få tilsendt et sporingsnummer fra oss når vi har pakket ordren din, der kan du følge
med hvor den befinner seg.

Normalt har Posten en leveringstid på 3-7 virkedager fra de plukker opp ordren hos oss.

Kontakt oss på nettbutikk@norwaydesigns.no eller på tlf. 23114510

Sendinger på ordre over Kr 1500,- har gratis frakt.
Sendinger på ordre under Kr 1500,- koster Kr 89,- 
Hent i butikk har alltid gratis frakt.

Ordren hentes i vår butikk i Lille Grensen 7 i Oslo. Vi sender deg en bekreftelse når
varen er klar for henting. Referer til ordrenummeret når du henter varen.

Fyll ut skjemaet for retur som ligger ved ordren din og send den til oss. Husk at varen må
være ubrukt og ligge i original emballasje. Du har rett til å angre kjøpet ditt i 14 dager etter
at du har mottatt varen din. Returfrakt må du dekke selv og du er ansvarlig for at pakken er
forsvarlig emballert så den kommer hel frem til oss.

Kontakt oss på nettbutikk@norwaydesigns.no eller på tlf. 23114510, så avtaler vi
hvordan vi løser det. Frist for å reklamere på en vare er nærmere beskrevet i
kjøpsbetingelsene våre.